למה חשוב להרגיש חומרי בנייה לפני בחירה?

בחירת חומרי בנייה היא חלק בלתי נפרד מתהליך עיצוב פנים. חומרי הבנייה משפיעים רבות על המראה והתחושה של החלל, ועל כן חשוב לבחור אותם בקפידה.

אך רבים נוטים לבחור חומרי בנייה על סמך תמונות בלבד, בלי לקחת בחשבון שצילומים יכולים להיות מטעים. תמונות יכולות להציג את החומרים בצורה לא ריאליסטית, ולגרום לכם לבחור בחומר שאינו מתאים לצרכים שלכם או לטעמכם האישי. קחו בחשבון שההדמיה יכולה להיות הכי מדוייקת אבל כל המסכים מראים את הצבעים קצת שונה זה מזה; כנ"ל להדפסות.

לכן, חשוב מאוד להרגיש את חומרי הבנייה לפני בחירה. רק כך תוכלו לדעת בוודאות האם הם מתאימים לכם מבחינת המרקם, הצבע והגימור.

הנה כמה סיבות למה חשוב להרגיש חומרי בנייה לפני בחירה:

  • מרקם: תמונות לא תמיד יכולות להעביר את המרקם האמיתי של חומר הבנייה. לדוגמה, אריחי שיש יכולים להיראות חלקים ותוססים בתמונה, אך במציאות הם יכולים להיות מחוספסים וקרים למגע.
  • צבע: צבעים יכולים להיראות שונים מאוד בתמונה מאשר במציאות. תאורה, זוויות צילום ועיבוד תמונה יכולים להשפיע רבות על גוון הצבע.
  • גימור: גימור חומר הבנייה יכול להיות גורם משמעותי בבחירה. לדוגמה, אריחי קרמיקה יכולים להגיע במגוון גימורים, כגון מבריק, מט, מחוספס או מנוקד.
  • איכות: תמונות לא יכולות להציג את איכותם של חומרי הבנייה. כאשר אתם מרגישים דוגמה של חומר בנייה, אתם יכולים לבחון את איכותו מקרוב, ולראות אם הוא חזק, עמיד ומתאים לשימוש שאתם מתכננים לעשות בו.

Workit Studio – מגוון עצום של דוגמאות חומרי בנייה

אנו מזמינים אתכם לבקר במשרד Workit Studio ולהרגיש את חומרי הבנייה בעצמכם בפגישת יעוץ עם מגוון עצום של דוגמאות חומרי בנייה, ביניהם שיש, חיפויים, פורמיקות, מניפות צבעים עצים לדק ועוד. אנו בטוחים שתמצאו אצלנו את החומרים המושלמים עבורכם.

Workit Studio – הבית שלכם מתחיל כאן!

לפרטים נוספים:  לחצו על הקישור